Literární toulky – 10.6. 2015

Literární toulky  – 10.6. 2015

 

 

Výsledky:

6.ročníky

1.místo – 6. B (Viola Kratochvílová, Richard Vávra, Petra Dluhošová) – 93 body

2.místo – 6. A (Natálie Teplárková, Martina Jelenová, Tomáš Šícha) – 85 bodů

3.místo –  6. C (Anežka Kubáčová, Adéla Švarcová, Vláďa Hora) – 72 bodů

 

7.ročníky

1.místo  – 7. A (Eva Bízková, Aneta Strejčková, Ondřej Klička) – 148 bodů

2.místo – 7. B (Markéta Šálová, Jana Tomešová, Anežka Cyrusová) – 139 bodů

3.místo – 7. C (Marek Sojka, Jana Kronďáková, Anička Klausová) – 96 bodů

 

Fotodokumentace je k zhlédnutí ve fotogalerii.

Názory žáků si můžete přečíst zde:

 

Žáci 6. ročníků:

„Literární soutěž se mi moc líbila z hlediska úkolů, otázek, hádanek…Byla jsem ráda, že se do soutěže mohlo zapojit i publikum a pomoct své třídě. Už se těším na příští rok na soutěž…Mně se to líbilo, protože: bylo to zajímavé, dozvěděla jsem se zajímavé věci, pobavilo mě to… je dobré, že škola vymyslela tuto soutěž…Mně se líbila spolupráce s publikem…Líbilo se mi, že se mohlo zapojovat i obecenstvo. Nebyla to jen soutěž, na kterou se jen dívá, ale byla zajímavá, poučná a mohli jsme si taky vyzkoušet, jestli něco víme nebo ne. Chtěla bych hlavně poděkovat paním učitelkám, které na ní pracovaly. Byla to taková „škola hrou“ a to bylo na ní nejhezčí.“

 

 

Žáci 7.ročníků:

„ Mně se program Literární toulky velice líbil. Takto usuzuji díky skvělým otázkám, úkolům a hádankám, které se v mnohých případech netýkaly jen soutěžících, ale i publika, které činili žáci daných tříd. Chtěla bych zmínit skvělou spolupráci mezi soutěžícími… Byla bych velmi ráda, kdyby se program opakoval i v nadcházejícícm ročníku.“

„ Celkově se mi to moc líbilo. Skvělý nápad byl, že i díky publiku mohla družstva získat body navíc… Osobně si myslím, že tato soutěž má úspěch, žáci si tak procvičí své vědomosti a získají novou zkušenost.“

„Z pohledu porotce se mi tato soutěž velmi líbila. Bylo to velmi pestré a zajímavé. Jsem rád, že se Literárních toulek účastním. Ať už jako soutěžící, porotce nebo divák. A jsou také příležitostí poměřit síly všech tří tříd v něčem jiném než ve sportu.“

„Literární toulky je pěkná školní hra mezi třídami stejného ročníku. Je to vzdělávání v českém jazyce. Jsou tam náročnější a lehčí disciplíny. Všechny druhy her. Mně se nejvíce líbilo hledání spisovatelů ve větách.“

„ Literární soutěž byla dobře vymyšlená jako loňský rok. Slyšeli jsme jednotlivé ukázky autorů, zopakovali jsme si pojmy.  Do soutěží nebyli zapojeni jen soutěžící, ale i publikum. To se mi na dnešní literární soutěži nejvíce líbilo. Už se moc těším na příští rok.“

„Oceňuji snahu vyučujících žákům zpestřit vyučování a zároveň zábavnou a soutěživou formou rozšířit jejich znalosti. Také oceňuji možnost porovnání s jinými třídami.“